Platform over de gehele recyclingstroom in België

NL | FR

Archieven

Allround service technieker

RDS
Lees het gehele artikel

 Alles draait rond een team dat diverse weeginstallaties, camera-, antibots- en veiligheidssystemen monteert in maar liefst 7 markten.

Werkzaamheden

  • Software implementeren, ook die backdoor
  • Repair the unfixable
  • Apparatuur monteren & ontleden tot het fijnste draadje
  • Technisch onderhoud van de weegsystemen en -bruggen

Functie eisen

  • In het bezit van rijbewijs B
  • Uitstekende kennis van NL
  • Elektromechanica is je leven
  • Je kan zelfstandig werken
  • Leergierig

Wij bieden

  • Een team dat voor je klaarstaat
  • Servicewagen
  • 39 uur per week
  • Aantrekkelijk salaris
  • 26 dagen verlof

Solliciteer via jobs@rds.eu

Monteur weegbruggen

RDS
Lees het gehele artikel

 Alles draait rond een team dat diverse weeginstallaties, camera-, antibots- en veiligheidssystemen monteert in maar liefst 7 markten.

Werkzaamheden

  • Monteren van de ruwbouw van weegbruggen
  • Met de montagevrachtwagen naar de bouwplaats rijden
  • Indien nodig meehelpen in de productiehal
  • Bijhorende apparatuur kent voor jou geen geheimen
  • Geen brug is voor jou te ver Communiceren naar de projectleider hoe de montage verlopen is

Functie eisen

  • Handige (zelfstandige) harry
  • Goede communicator
  • Rijbewijs C = +.
  • Hands-on, ziet werk
  • Ervaring in bouwsector

Wij bieden

  • Een team dat voor je klaarstaat
  • Contract van onbepaalde duur
  • 39 uur per week
  • Aantrekkelijke verloning
  • 26 dagen verlof

Solliciteer via jobs@rds.eu

ICT-Ontwikkelaar

RDS
Lees het gehele artikel

 Alles draait rond een team dat diverse weeginstallaties, camera-, antibots- en veiligheidssystemen monteert in maar liefst 7 markten.

Werkzaamheden

  • Automatisatie van projecten (PLC & industriële IT)
  • Uitvoerbare code genereren (RTC Win – gebaseerd op een C taal)
  • Programmatie software (+ onderdelen code testen). Technologie is PHP
  • Dienst na verkoop (support)

Functie eisen

  • Bachelorniveau IT
  • Kennis van Frans
  • Kennis programmeertalen
  • Kennis netwerkprotocols
  • Zelfstandig kunnen werken

Wij bieden

  • Een team dat voor je klaarstaat
  • Fulltime tewerkstelling
  • 39 uur per week
  • Aantrekkelijk salaris
  • 26 dagen verlof

Solliciteer via jobs@rds.eu

Servicetechnieker Buitendienst

LAECKE-logo
Lees het gehele artikel

Ook zin om mee te sleutelen aan zwaar rollend materieel, geen schrik om je handen uit de mouwen te steken en je af en toe eens vuil te maken? Kom je graag in een leuk en dynamisch team terecht? Bekijk dan zeker onze vacature.

Wat ga je doen?

Na je onthaal ga je samen met je collega aan de slag in onze werkplaats. Je probeert alvast al wat mee te helpen met een herstelling en krijgt zo gaandeweg inzicht in de machine. Na een uur krijgen je collega’s van de technische dienst echter een telefoon van een klant waarvan zijn machine niets meer wil doen. Een technische storing zou het probleem zijn, maar jullie moeten ter plaatse naar deze klant om het probleem op te lossen. Na een analyse van het probleem blijkt een sensor stuk te zijn. Dit communiceer je aan jouw collega’s, zodat zij in overleg met het magazijn de juiste wisselstukken kunnen voorzien.

Tijdens de eerste gesprekken met je collega’s voel je al snel hun passie voor de machines en de trots waarmee ze over hun resultaten spreken, namelijk het goed draaiende houden van alle lopende machines.

Na een inwerkperiode ben je zeker en vast in staat om alleen naar klanten te gaan om problemen of storingen op zoeken en op te lossen en herstellingen en onderhouden uit te voeren. Dit doordat je onze producten al beter hebt leren kennen door onze interne opleidingen en omdat je toch al wat technische bagage in je rugzak zitten hebt. Storingen of problemen kunnen gaan van een stuk ijzer dat in een rotor is geraakt, een trommelzeef dat stilvalt of een machine die verschillende foutmeldingen geeft bij het opstarten ervan tot uitvoeren van een onderhoud of het oplossen van een olielekkage. Na elke interventie bezorg je alle nodige informatie en documentatie aan je collega’s van de technische dienst en het magazijn.
Daarnaast word je ingezet bij de opstart van nieuwe machines on site bij de klant. Hierbij geef je, samen met de verkoper en technisch expert, de nodige uitleg aan de klant. Ook schakelen we je in wanneer er demo’s van machines gepland staan. Je bedient dan de machine zoals hij bij de klant gebruikt zou worden.

Geen enkele dag ziet er hetzelfde uit voor jou! De ene dag kan je rustig verder werken aan het op punt stellen van een machine in de werkplaats, de andere dag ga je van her naar der om storingen of defecten bij klanten op te lossen. Je krijgt energie van het snelle schakelen en het oplossen van problemen; het geeft je de nodige drive om je job met enthousiasme uit te voeren.

Je planning krijg je dagelijks door van de werkvoorbereider/planner. Je werkt nauw samen met hem, de technische dienst en het magazijn en communiceert met hen over de voortgang van jouw werkzaamheden.

Over je profiel

Je hebt minstens een secundair diploma of bachelor behaald in een relevante technische richting (hydraulica, mechanica, elektronica). Bovendien beschik je over een rijbewijs B of C. Als je kan lassen, is dit zeker en vast een pluspunt. Je hebt al enkele jaren stabiele werkervaring in een soortgelijke functie opgedaan. Je steekt graag de handen uit de mouwen en kan je ook flexibel opstellen naar werkuren toe. Je leert graag nieuwe dingen bij en stelt klantvriendelijkheid en klantentevredenheid centraal in je werk.

Over het aanbod

We bieden jou een arbeidscontract van onbepaalde duur aan waarvan de verloning aangepast wordt aan jouw kennis en ervaring. Daarenboven krijg je van ons maaltijdcheques en ecocheques. Je werkt in een 40-urenweek binnen een vast schema.

Je komt terecht in een organisatie waar de work hard play hard cultuur overheerst en de informele sfeer dagelijks voelbaar is. Wij vinden het belangrijk dat iedereen contact heeft met zijn collega’s van de verschillende diensten. Daarom organiseren we op regelmatige basis events om de groepssfeer te versterken.

Join the family

De Van Laecke Group bestaat uit 3 verschillende bedrijven waarvan het hoofdkantoor zich in Zedelgem bevindt. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop en het onderhoud van zeef- en breekinstallaties, machines voor hout- en afvalrecyclage, industriële oogstmachines en graaf- en grondverzetmachines. Wij zijn een sterk groeiende KMO waar de familiale sfeer vanaf het eerste moment voelbaar is. Als één team trekken we elke dag aan dezelfde kar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Dit doen wij door ons te focussen op service en klantgerichtheid.

Doordat we de laatste jaren sterk gegroeid zijn, hebben we gemerkt dat we plaats en handen te kort komen. Daarom hebben we beslist om onze teams uit te breiden en een nieuw pand aan te kopen waar we ruim de plaats hebben om ons werk naar behoren te kunnen uitoefenen. What’s in for me? Wel, ook de werkplaats waarin we al onze machines bijstellen en aanpassen zal een heel stuk ruimer zijn dan de huidige werkplaats. Het zou dan ook leuk zijn als jij hierbij zou meedenken hoe we dit zo optimaal mogelijk kunnen doen. Jouw inbreng wordt zeker gewaardeerd!

Het team waarin je zal terechtkomen bestaat uit 8 techniekers en een hulpmecanicien. Jullie worden aangestuurd door de service manager, maar rapporteren ook aan de technische dienst die bestaat uit 4 medewerkers en het magazijn die eveneens uit 4 medewerkers bestaat.

Zin om er samen in te vliegen? Vul onderstaand sollicitatieformulier in of mail je cv naar natalie@vanlaeckegroup.com. Bellen mag natuurlijk ook altijd op 050 55 67 60. We maken graag tijd voor je vrij voor een eerste kennismakend gesprek.

Technisch bediende Spare Parts

LAECKE-logo
Lees het gehele artikel

Ben je op zoek naar een gevarieerde en uitdagende functie binnen onze spare parts afdeling? Werk je graag in team en is klantentevredenheid een van jouw stokpaardjes? Dan is deze vacature ongetwijfeld iets voor jou!

Wat ga je doen?

Boeiende karakters, veel onderling respect, zo’n hecht team, dat voelt als familie! Het zorgt ervoor dat jij echt wel staat te popelen om er in te vliegen om je nieuwe collega’s van het magazijn jouw helpende handen te bieden. Op je eerste werkdag leer je hen beter kennen en achterhaal je wat zij precies van jou verwachten.

Wanneer je aan de slag gaat als technisch bediende spare parts ben jij een onmisbare schakel in de service die wij onze klanten aanbieden. Vanaf jouw eerste werkdag zal jij, onder de vleugels van jouw collega’s van het magazijn, geleidelijk aan alle kneepjes van het vak leren zodat ook jij onze klanten op een zo goed mogelijke manier kan helpen.

Filters, lagers, rollen, zeven, … Ze hebben ondertussen geen geheimen meer voor jou. Samen met de klant zoek je uit welk onderdeel van een machine er vervangen moet worden of welke onderdelen hij nodig heeft. Als deze niet voorradig zijn in ons eigen magazijn, ga jij de onderdelen bestellen. Uiteindelijk zorg jij er voor dat de onderdelen correct bij de klant geleverd worden. Hou alles zeker goed bij in ons ERP systeem! Zo zijn de andere collega’s ook op de hoogte.

Ook jouw collega-techniekers zullen beroep doen op jou. Gezien zij regelmatig op interventie gaan bij onze klanten, zorg jij ervoor dat al hun nodige materiaal klaarligt zodat ze zorgeloos kunnen vertrekken. Wanneer ze terugkomen van interventie neem jij de niet-gebruikte stukken terug op in het magazijn. Zo blijft alles ordelijk en overzichtelijk.

Over je profiel

Om de job zo snel mogelijk onder de knie te krijgen heb je al een eerste logistieke ervaring achter de rug en heb je een technisch onderbouwde achtergrond. Je steekt graag de handen uit de mouwen en zet altijd door, ook al gaat het niet altijd van een leien dakje. Je straalt positiviteit uit, wat een goeie sfeer binnen jouw team bevordert. De klanten helpen is jouw prioriteit. Daarom leer je graag nieuwe dingen bij zodat je hen nog beter kan bijstaan. Bovendien kan je je ook vlot uitdrukken in het Nederlands en in het Frans. Een aardig mondje Engels is mooi meegenomen.

Over het aanbod

We bieden jou een bediendencontract van onbepaalde duur aan waarvan de verloning aangepast wordt aan je kennis en ervaring. Daarenboven krijg je van ons maaltijdcheques, ecocheques, een vergoeding voor woon-werkverkeer en een groepsverzekering. Je werkt in een 40-urenweek binnen een vast schema, telkens van 8u-17u of van 8u30-17u30. Dit betekent dat je 20 vrij te nemen vakantiedagen hebt met daarbovenop 12 ADV dagen.

Join the family

Van Laecke Group is een familiale KMO met jarenlange ervaring en expertise in gespecialiseerde machines voor de recyclage, bouw en agrarische sector. In het breed gamma kun je terecht voor mobiele en stationaire recyclingmachines voor de verwerking van grond- en steenafval van diverse origine, maar ook voor het verwerken van sloop- en groenhout. Vanuit hun 2 vestigingen in de Benelux, nabij Brugge en Utrecht, verzorgen zij onderhoud en service naar de klant.

Doordat we de laatste jaren sterk gegroeid zijn, hebben we gemerkt dat we plaats te kort komen. Daarom hebben we beslist om een nieuw pand te kopen en hier onze nieuwe site van te maken. What’s in for me? Wel, ook het magazijn zal in een nieuw jasje gestopt worden. Het zou dan ook leuk zijn als jij hierbij zou meedenken hoe we dit zo optimaal mogelijk kunnen doen. Jouw inbreng wordt zeker gewaardeerd!

Heb je na het lezen van deze vacature evenveel zin als ons om er samen in te vliegen? Vul onderstaand sollicitatieformulier in of mail je cv naar natalie@vanlaeckegroup.com. Bellen mag natuurlijk ook altijd op 050 55 67 60.

Technical Support Engineer

LAECKE-logo
Lees het gehele artikel

Heb je een passie voor zwaar rollend materieel en zin in een boeiende en afwisselende job? Heb je bovendien ervaring in een service gerichte functie? Dan ben jij het technisch talent waar wij naar op zoek zijn!

Wat ga je doen?

Het is maandagochtend en een van onze klanten belt jullie op omdat de transportband van een machine niet meer draait. De collega met wie je meekijkt, vraagt wat er aan de hand is en geeft tips om te zien of het probleem telefonisch opgelost kan worden. Terwijl het telefoongesprek gaande is, registreert jouw collega alle gegevens en informatie in het systeem. Jullie besluiten dat een interventie ter plaatse nodig zal zijn en overlegt met de planning wie beschikbaar is. De klant wordt gerustgesteld dat er zo snel mogelijk iemand langskomt om het probleem te verhelpen. Een heftige start van de dag! Je krijgt energie van het snelle schakelen en het oplossen van problemen en kan niet wachten om zelfaan de slag te gaan.

Na een paar dagen zet je je eerste stappen op de technische dienst en beman ook jij de telefoon. Wanneer je een klant spreekt, zoek je direct in het systeem welke machines de klant heeft en wat de urgentie van de storing of het probleem is. Je denkt mee met de klant over de best mogelijke oplossing. Een flexibele en servicegerichte instelling is hierbij belangrijk. Je schakelt constant tussen klanten, leveranciers, planning en techniekers. De druk kan hoog oplopen; multitasking en het hoofd koel houden is aan de orde van de dag. Wanneer een interventie heeft plaatsgevonden, doe jij de administratieve afhandeling van werkbonnen, schadeclaims, garantie-aanvragen, … Op die manier leer je gaandeweg ook ons uitgebreide productportfolio kennen.

Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor garantiewerkzaamheden. Dit houdt in dat je voor garantiegevallen een claim indient bij de leverancier, deze opvolgt en verder afhandelt, met de nodige communicatie naar de klant toe.

Over je profiel

Je behaalde een bachelor diploma in elektromechanica of gericht op hydraulica, mechanica of elektronica of een TSO diploma met een degelijke technische ervaring. Bij voorkeur deed je al een 5-tal jaar ervaring op in een technische service omgeving, herstellingen en onderhoud of als werkplaatsverantwoordelijke. Je bent in het bezit van een rijbewijs B en kan je goed uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels. Kennis Duits is zeker een pluspunt. Stressbestendigheid en klantvriendelijkheid typeren je werkattitude. Bovendien ben je flexibel naar werkuren toe, gezien je soms ter plaatse bij de klant bent en die probeert bij te staan tot het probleem opgelost is.

Over het aanbod

We bieden jou een bediendencontract van onbepaalde duur aan waarvan de verloning aangepast wordt aan jouw kennis en ervaring. Daarenboven krijg je van ons maaltijdcheques, ecocheques, een bedrijfswagen type lichte vracht en een groepsverzekering. Je werkt in een 40-urenweek binnen een vast schema.

Je komt terecht in een organisatie waar de work hard play hard cultuur overheerst en de informele sfeer dagelijks voelbaar is. Wij vinden het belangrijk dat iedereen contact heeft met zijn collega’s van de verschillende diensten. Daarom organiseren we op regelmatige basis events om de groepssfeer te versterken.

Join the family

Heb je na het lezen van deze vacature evenveel zin als ons om er samen in te vliegen? Vul onderstaand sollicitatieformulier in of mail je cv naar natalie@vanlaeckegroup.com. Bellen mag natuurlijk ook altijd op 050 55 67 60.

Service Support Engineer

LYBOVER-logo
Lees het gehele artikel

Lybover RECYCLING maakt deel uit van de Lybover groep en biedt hoogwaardige oplossingen voor het sorteren, recycleren en transporteren van diverse materiaalstromen. De expertise van onze Duitse partner en de ervaring van Lybover in engineering, constructiewerken, montage en service garanderen de klant een zorgeloze realisatie van zijn projecten. Om onze verdere groei te ondersteunen zoeken we versterking voor de service afdeling.

Jouw job

Samen met je collega’s sta je in als Service Support Engineer voor de verdere uitbouw van de service afdeling.

  • Je geeft telefonische technische support aan klanten en brengt waar nodig een klantenbezoek
  • Je analyseert de problemen en werkt een oplossing uit waarbij je de realisatie ervan opvolgt.
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de service afdeling waarbij je instaat voor o.a.:
    • de opmaak en actieve opvolging van offertes
    • de opmaak en het opvolgen van bestellingen en het daarbij horende transport
    • de communicatie met klant en leverancier
    • het beheer van de machines en de installaties m.b.t. service en onderhoud
  • Daarnaast denk je pro-actief na over verbeteringen, optimalisaties binnen het volledige projectproces;
  • Tot slot spring je bij waar nodig wat betreft facturen en de opvolging hiervan.
  • Je rapporteert aan de Business Unit Manager.

Jouw profiel

  • Je behaalde een master in een technische richting en hebt reeds enkele jaren ervaring in de industrie.
  • Je bezit een grote passie voor techniek en hebt affiniteit met een technische omgeving.
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft Office en bent bij voorkeur 4-talig (NL/F/E/D)
  • Je commerciële ingesteldheid, salesaanpak en klantgerichtheid zet je om in concrete acties.
  • Je hebt een helikopterview, ziet verbanden, kan redeneren en werkt proactief.
  • Tegelijkertijd werk je graag gestructureerd en administratief nauwkeurig.
  • Teamspirit en communicatie zijn sleutelwoorden.
  • Tot slot straal je onze waarden uit: expertise, doorzettingsvermogen, integriteit, passie en dynamisme.

Ons aanbod

  • We bieden je een contract van onbepaalde duur, aangevuld met een pakket aan extralegale voordelen, waaronder een bedrijfswagen.
  • Je komt terecht in een stabiele en bruisende onderneming met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding en doorgroeimogelijkheden voor elk talent.
  • Je wordt opgeleid en ondersteund door een collegiaal team, gepassioneerd door onze business.

Design Engineer Machinery

lybover-bulk
Lees het gehele artikel

Lybover BULK is actief in het bouwen van installaties voor het verhandelen en stockeren van bulkmaterialen in diverse industrietakken. De 40 medewerkers leveren kwalitatief maatwerk en staan garant voor tevreden klanten. Om de continue groei te ondersteunen zoeken wij collega’s met een ruime ervaring en een passie voor hun werk.

Jouw job

Samen met je collega’s ben je als ontwerpingenieur verantwoordelijk voor het kwalitatief ontwerpen en uittekenen van technische projecten en oplossingen.

  • Je ontwerpt unieke turnkey transport- en opslagsystemen
  • Je vertrekt van een lastenboek of concept en werkt het ontwerp volledig uit.
  • Je zorgt voor een kwalitatief design en lay-out.
  • Je houdt rekening met adviezen, berekeningen, haalbaarheid en wettelijke regels.
  • Je bedenkt oplossingen met optimale performantie/kost ratio.
  • Jouw ontwerpen blinken uit in eenvoud van uitvoering (maw zijn te produceren met minimum aantal bewerkingen, snel te assembleren, … ).
  • Je rapporteert aan de Head of Projects

Jouw profiel

  • Je behaalde een diploma Master Elektromechanica.
  • Je hebt reeds ervaring met ontwerpengineering, bij voorkeur in de industriële mechanische constructies.
  • Je bent een krak in het tekenen in Inventor.
  • Oog voor detail en nauwkeurigheid zijn een must.
  • Je bent begeesterd door techniek (vnl mechanisch aangedreven constructies en machines)
  • Je hebt sterke interesse in mechanica, hydraulica en pneumatica.
  • Je bent flexibel en praktisch ingesteld en werkt zelfstandig.
  • Je straalt onze waarden uit (expertise, doorzettingsvermogen, integriteit, passie en dynamisme).

Ons aanbod

  • Wij bieden een autonome functie met tal van uitdagingen binnen een dynamisch bedrijf met ruime expertise en focus op groei.
  • Wij hebben gevarieerde technisch uitdagende projecten binnen diverse sectoren.
  • Er is ruimte voor initiatief en verantwoordelijkheid en kansen tot zelfontplooiing en opleiding.
  • Wij voorzien een aantrekkelijk loonpakket, bedrijfswagen en extralegale voordelen.
  • Je maakt deel uit van jong team binnen een financieel gezond bedrijf waar mensen centraal staan.

Project Engineer

lybover-bulk
Lees het gehele artikel

Onze business unit BULK zoekt een Project Manager die de projecten binnen installaties voor het verhandelen en stockeren van bulkmaterialen van A – Z in goede banen leidt, waarbij o.a. het volgende aan bod komt:

Jouw uitdaging

  • Samen met je collega’s organiseer en coördineer je als Project Manager een project tijdens zijn volledige levenscyclus (studie, productie en indienststelling).
  • Je draagt de eindverantwoordelijkheid voor alle aspecten van de realisatie van een project:
    • je definieert en bewaakt de globale scope van het programma – je stelt het budget op en bewaakt het – je maakt de planning op en stuurt bij waar nodig –je bewaakt de kwaliteit en de goede werking van het project.
  • Je vertaalt de klanteneisen in noodzakelijke acties en concrete “deliverables” voor het project team en volgt dit op.
  • Je maakt een realistische project planning op in overleg met de afdelingsverantwoordelijken rekening houdend met de bestaande bedrijfsprocessen, budget resources en deadlines.
  • Je communiceert en overlegt op regelmatige basis met de klant en met het project team.
  • Je organiseert en leidt de coördinatievergaderingen van het projectteam (interne medewerkers, leveranciers en onderaannemers).
  • Je beheert de mogelijke risico’s en problemen op het vlak van veiligheid, planning en budget
  • Je rapporteert maandelijks de status van het project (budget, planning, scope wijzigingen, risico’s) aan de Head of Projects.
  • Je gaat regelmatig op werfbezoek om zo een vinger aan de pols te houden.
  • Je bereidt de inbedrijfname voor en bent beschikbaar voor de monteurs.
  • Je stelt verbeteringen voor en werkt mee aan de kennisoverdracht en het uitwisselen van ervaringen binnen de verschillende afdelingen en/of projecten.

Jouw profiel

  • Je genoot een opleiding tot industrieel of burgerlijk ingenieur in een technisch domein en hebt een brede technische interesse.
  • Je hebt minimum 10 jaar ervaring met Project Management, bij voorkeur in de industriële mechanische systemen. Kennis van Prince of PMI project methodologie is een pluspunt.
  • Je bent resultaatgericht met een groot doorzettingsvermogen.
  • Jouw organisatorisch talent samen met je communicatieve vaardigheden en zin voor diplomatie zorgen ervoor
  • dat een project vlot verloopt en je kan een projectteam motiveren om zo de project doelen te bereiken.
  • Je werkt even graag autonoom als in team en bent flexibel ingesteld.
  • Je straalt onze waarden uit (expertise, doorzettingsvermogen, integriteit, passie en dynamisme).

Technical Designer

lybover-bulk
Lees het gehele artikel

Lybover BULK is actief in het bouwen van installaties voor het verhandelen en stockeren van bulkmaterialen in diverse industrietakken. De 40 medewerkers leveren kwalitatief maatwerk en staan garant voor tevreden klanten. Om de continue groei te ondersteunen zoeken we versterking in de engineering afdeling.

Jouw job

Samen met je collega’s ben je als Technical Designer verantwoordelijk voor het uittekenen van concepten in 3D die deel uitmaken van kleine tot middelgrote mechanische systemen volgens de methodologie van de afdeling.

  • Je maakt technische CAD-CAM 2D tekeningen waarbij je start van deze conceptuele 3D designs.
  • Je doet aanpassingen voor de verschillende projecten en ontwerpt en detailleert kleine deelsystemen.
  • Je zorgt ervoor dat je ontwerp- en uitvoeringsplannen voldoen aan de normen en/of klanteneisen.
  • Je doorloopt projecten vanaf de ontwerpfase tot en met de As-Built fase.
  • Daarnaast zorg je voor een nauwgezette administratieve opvolging (ERP-systeem). Je zet artikels en assemblages juist en zorgt voor de correcte bestellingen van de onderdelen.
  • Het is jouw verantwoordelijkheid om je uitgewerkte projecten vlot in productie te kunnen laten gaan door het samenstellen van duidelijke productiedossiers (stuklijsten, zaaglijsten, materialen, …).
  • Je denkt mee over mogelijke technische oplossingen voor klanten.
  • Occasioneel ga je op de werf opmetingen gaan doen.
  • Voor de uitvoering van jouw functie werk je hoofdzakelijk met het programma Inventor en Autocad en dit in een een Vault omgeving.
  • Je werkt nauw samen met de project ingenieur en/of project manager en communiceert en overlegt op regelmatige basis met het project team.
  • Je stelt verbeteringen voor en werkt mee aan de standaardisatie van de ontwerpafdeling.
  • Je rapporteert aan de Head Of Projects.

Jouw profiel

  • Je genoot minimum een opleiding bachelor in een technisch domein en hebt een passie voor techniek.
  • Je hebt ruimtelijk inzicht.
  • Je hebt bij voorkeur 2 jaar ervaring in 3D ontwerp van industriële mechanische systemen.
  • Je hebt ervaring met 3D-tekensoftware zoals Inventor en Autocad of een gelijkaardig tekenprogramma.
  • Je beheerst de Nederlandse taal en kan je voldoende uitdrukken in het Frans en Engels.
  • Kennis van Vault is een pluspunt.
  • Je bent leergierig met een groot doorzettingsvermogen.
  • Je werkt even graag autonoom als in team en bent flexibel ingesteld.
  • Je kan vlot overweg met een computer en de dagdagelijkse programma’s.
  • Je bent zeer gestructureerd en je hebt oog voor detail.
  • Je straalt onze waarden uit (expertise, doorzettingsvermogen, integriteit, passie en dynamisme).

Ons aanbod

  • Je komt terecht in een warme, collegiale en no-nonsense West-Vlaamse KMO in een file-vrije omgeving
  • Je maakt deel uit van een jong en dynamisch team binnen een financieel gezond bedrijf waar mensen centraal staan.
  • Je kan rekenen op een functie waarin zelfstandigheid en verantwoordelijkheid worden gegeven, gecombineerd met een gevarieerd aanbod aan projecten in een boeiende business to business omgeving.

Teamleader service

lybover-bulk
Lees het gehele artikel

Lybover BULK is actief in het bouwen van installaties voor het verhandelen en stockeren van bulkmaterialen in diverse industrietakken.

De 40 medewerkers leveren kwalitatief maatwerk en staan garant voor tevreden klanten.  Om de continue groei te ondersteunen zoeken we versterking in de service afdeling.

Jouw job

Je start als Service Support Engineer, waarbij je de coördinatie van de activiteiten voor jouw rekening neemt. Aanvankelijk behelst dit voornamelijk één groot project:

  • Je bent regelmatig on site bij de klant om met hem de juiste service aanpak te bepalen.
  • Je analyseert de problemen en coördineert alle interventies met onze interne service engineers enonderaannemers.
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging:
    • het voeden van het service-ERP-platform van de klant met alle noodzakelijke informatie (data curatief en preventief onderhoud, vervangen onderdelen, …);
    • de opmaak en het opvolgen van bestellingen en het daarbij horende transport;
    • de opmaak van onderhoudsrapporten;
    • het beheer van kritische spare parts;
    • de opvolging van facturen.
  • Je communiceert met klant en leverancier en met de 24/7 service partners.

Op termijn sta je in voor de verdere uitbouw en het aansturen van de service afdeling.

  • Je maakt een salesplan op voor service en zet dit om in concrete acties.
  • Je stelt offertes op en bent gedreven om ze binnen te halen door een zeer actieve opvolging.
  • Je behaalt de targets voor orderintake en beheert de portefeuille van de onderhoudscontracten.
  • Je denkt pro-actief na over verbeteringen binnen het volledige serviceproces.
  • Je blijft verantwoordelijke voor administratieve opvolging.
  • Je rapporteert aan de Sales Manager.

Jouw profiel

  • Je behaalde een master ingenieurswetenschappen, richting Electro Mechanica.
  • Je hebt min. 5jr grondige praktische ervaring in de industrie, bij voorkeur in de projectwereld en/of onderhoud en/of bulktransport of -stockage.
  • Je bent flexibel in jouw takenpakket en in het maken van binnenlandse verplaatsingen.
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft Office en bent bij voorkeur 3-talig (NL/F/E).
  • Je hebt een zeer goede commerciële feeling en klantgerichtheid zet je om in concrete acties.
  • Je hebt een helikopterview, ziet verbanden, kan redeneren en werkt proactief.
  • Tegelijkertijd werk je graag gestructureerd en administratief nauwkeurig.
  • Teamspirit en communicatie zijn sleutelwoorden.
  • Tot slot straal je onze waarden uit: expertise, doorzettingsvermogen, integriteit, passie en dynamisme.

Ons aanbod

Je komt terecht in een warme, collegiale en no-nonsense West-Vlaamse KMO in een file-vrije omgeving. Je maakt deel uit van een jong en dynamisch team binnen een financieel gezond bedrijf waar mensen centraal staan. Je kan rekenen op een functie waarin zelfstandigheid en verantwoordelijkheid worden gegeven, gecombineerd met een gevarieerd aanbod aan projecten in een boeiende business to business omgeving.

    Stuur ons een bericht

    Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

    Details